×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO FPS

Postat av hejsanbaka den 19 December 2014, 01:11
3 kommentarer · 695 träffar
Hejsan! Har en dator som är 5 dagar gammal som inet byggde ihop åt mig men min fps är lite konstig i cs go. Jag kör fps_max 300 och den håller sig på det mesta på 300 fps konstant men direkt när det blir lite aktivt inne på servers eller att jag står och haxxar något så droppar min fps från 300 till 220 FPS. Vet att dem flesta kommer säga att jag omöjligt kan känna av något. Men det är inte grejen, har en helt ny dator som jag tycker ska klara cs go stabilt på 300 FPS hela tiden.
Jag formatera datorn nyss för jag tänkte att det kunde vara strul med drivrutinerna men det hjälpte inte ett dugg, så jag testa att kolla temps under load och allt var bra. Så jag sitter här helt hjälplös, har absolut ingen aning vad problemet kan vara. Frågade min kompis hur hans FPS var och hans låg ständigt på 300 spelade ingen roll var han än var på mapen, hans dator i5 4670k 3.4GHz GTX 770 8GB SSD 250GB. Det här gäller så klart 5v5 MM, faceit och ESEA spelar ingen roll allt är detsamma.

CSGO:
Upplösning 1024x768 allt på LOW, spelar ingen roll hur jag fixar och trixar samma FPS hursomhelst.
Launch options: -freq 144 -novid -high, testade -threads 4/8 hjälper inget.

Min dator:
CPU: Intel Core i7 4770k 3.5GHz
GPU: ZOTAC GeForce GTX 970 4GB
RAM: Crucial 8GB 1600MHz Ballistix Sport
MOBO: ASUS B85M-E
SSD: ADATA SSD Premier Pro SP900 128GB
HDD: 1TB Toshiba 7200rpm 32MB
PSU: Corsair CX 750W 80+
OS: Windows 7 Home Premium 64-bit
COOLER: Noctua NH-U9B S

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..