Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

HNS blocks äntligen för CSGO!

Postat av Zongihu^^ den 3 December 2014, 18:42
17 kommentarer · 8 315 träffar
Sedan CSGO lanserades för 2 - 3 år sedan så har det cirkulerat en hel del trådar i detta forum angående HNS med blocks till CSGO som äntligen har kommit! Moddet är ungefär en vecka gammalt och så vitt jag vet så finns det endast två servrar som kör HNS med blocks än så länge.

IP till den polska servern:

80.72.41.213:27050

IP till den andre servern har jag icke dessvärre. Om ni finner andra servrar som lanseras med blocks så kan jag uppdatera denna tråd med en lista så att vi alla kan ta del av dessa servrar.

Vi kan använda denna tråd för att just ha en lista för folk att ta del av HNS servrar med blocks, men vi kan även diskutera HNS blocks moddet för CSGO.

Till er mods på denna forum; denna tråd är inte ett försök till att uppmuntra spelare till just en server som jag länkade till, utan meningen med denna tråd var att upplysa denna stora community där jag vet att många har eftersökt denna mod länge. Om denna tråd mot förmodan skulle bryta mot någon regel så får ni väl i värsta fall ta bort tråden eller kanske redigera om den så att den inte bryter mot någon av fragbites regler då det är inte det jag är ute efter.

//Zongi
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..