2
cs go lag, hjälp!!
Postat av Zingo den 1 December 2014, 22:49
8 kommentarer · 1 012 träffar
Hej! Har som rubriken lagg ibland i cs go när jag spelar, alltså inte konstant lagg utan typ spikar lite då och då mellan 3-8min mellanrum, de håller kanske 3-5 sekunder åt gången. lagget är bäst beskrivet att om jag springer rakt fram så flyttas jag tillbaka lite, ja ni förstår säkert.. allt åt helvete när man hamnar i en jobbig knipa :)
Datorn jag har, MSI gaming laptop, intel i7, osv, inte äns 3 månader gammal, 11500kr, datorn duger!
internet, comhem 100mbit. funkar klockrent, låg ping osv.
Självklart har jag installerat om csgo utan nå vidare lösning på problemet, även provat att ställa om så den inte skall köra på alla kärnor i processorn, de va inte heller felet.
Hittar inget på google, provat massor av olika inställningar. Jag får bryt på skiten, snälla tips och hjälp!
Mvh Rasmus
Datorn jag har, MSI gaming laptop, intel i7, osv, inte äns 3 månader gammal, 11500kr, datorn duger!
internet, comhem 100mbit. funkar klockrent, låg ping osv.
Självklart har jag installerat om csgo utan nå vidare lösning på problemet, även provat att ställa om så den inte skall köra på alla kärnor i processorn, de va inte heller felet.
Hittar inget på google, provat massor av olika inställningar. Jag får bryt på skiten, snälla tips och hjälp!
Mvh Rasmus