Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BUGG Temporary Cooldown

Postat av fredda- den 1 December 2014, 17:53
11 kommentarer · 1 631 träffar
Tjena! Brukade lira 1.6 back in the days. Köpte CS:GO i lördags och lirade lite med en polare. Vi torskade 2 matcher, sen vann vi 1. Inge mer med det.

Dagen efter lirar jag en matchmaking själv, får cirka 100 poäng och 40-10 i stats eller något. Efter matchen står det "Temporary Cooldown". Det visar sig alltså att jag blivit temporärt avstängd från matchmaking-systemet. Anledningen? Jag har spelat för bra..

Såå jag lackar ur och inser att det inte är mycket mer än att vänta. Så nu idag testade jag lira lite igen. Vann första matchen överlägset, ungefär 100 poäng igen. Inget problem efter matchen. Så jag kör en till och vinner denna med - föga förvånande - cirka 100p igen.

Denna igång får jag IGEN en temporary cooldown! Vad är detta för jävla skit? Det står att jag ska flyttas till andra ranker, bla bla, men jag får ju lira med exakt samma ranks som första matchen (Silver 4 - Gold 1).

Hur i helvete tror Steam att jag ska finna inspiration för att spela ännu en match? Fyfan vad less jag blir...

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..