Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

wmb (min) reflektion

Postat av Låst Konto 13442 den 21 November 2014, 08:32
101 kommentarer · 5 632 träffar
Ni såg dessa "eliter" ertappas av fusk. Jag har ständigt vetat om detta kring toppnivåfuskandet, men jag vill inte direkt ge er denna falska förhoppning av detta är deras skill.

Som ni vet, så har jag anklagat ganska många för fusk, med all rätt också. Jag vill bara säga att detta händer inte av ingen anledning.

Jag fick tag i "detta" privat fusk tidigare, skickade in det till ESEA och de fångade fusket, detta var 1 gång innan. Nu verkar det som att betydligt fler har köpt det, som jag sa, det kostar 250€ per tre månad.

Ok, så jag har spelat pugs/MM mot dessa som åkt dit, många säger säkert nu att jag har rätt i slutändan, men jag fuskanklagar aldrig någon utan att inte veta om vad för fusk dem sitter med.

Det är inte enkelt, jag spelade ESEA med BENDJI från flipsid3 i december 2012, då misstänkte både jag och han Sf, eftersom Sf fuskanklagade BENDJI och mig ganska mycket. Vartenda gång vi mötte Sf så bölade han, så det fick mig att inse att Sf fuskade. Sf lade till mig på STEAM och vi började lira MM's.

Det är ganska uppenbart att alla dem som jag fuskanklagat har suttit på LAN med det fusket, utvecklaren (supex0) sade exakt vilka individer som satt med det efter att jag skickade in det till VAC/ESEA. (Därav första vågen med tyskar.)

Vill bara nämna att jag försvarade JW, och jag tror ännu på att dem i fnatic är rena, så snälla fråga mig inte om "JW" är clean. för det är han nog :)
Uppdatering skriven 21 November 2014, 12:17
http://i.imgur.com/A89NXNC.png

här har ni tidigare bevis på en bekräftelse att jag skickade in ett av supex0s skitfusk under det året :)
Uppdatering skriven 23 November 2014, 21:59
supex0 erkänner att han är en copy och klistra utvecklare samt att rizla är en lögnare :)
http://i.imgur.com/upr1XOv.png

101 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 101 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..