Tjenare Fragbite!
Eftersom detta forum är duktiga på Counter-Strike, så tar jag gärna råd från er gällande ett problem jag har med spelet. All hjälp uppskattas oerhört.
Blev under en MM-match utskickad från servern för att min dator "is havin an issue with VAC". Detta är ett känt problem som Steam själva har en lösning på, se länk;
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3240945
Nu till mitt problem. Dessa "lösningar" löste ingenting för mig, då servrarna fortsätter att sparka ut mig efter kanske 20-30 min spelat på en match. Har följt guiden, uppdaterat cache, ominstallerat CS:GO (för säkerhets skull), använt olika konton o.s.v., men fortsätter att bli utsparkad. Eftersom jag kommer bli bannad i 7 dagar nästa gång jag blir utskickad på båda mina acc, så kommer jag hit i hopp om att någon kan ha haft samma problem, och kanske har en lösning på det. Slipper helst 7 dagars ban, då jag lirar CS:GO mycket.
Detta problem dök upp helt oprovocerat efter c:a 1800 timmar spelat på denna dator, så jag förstår inte grejjen.
Kommentarer om att jag skulle fuska undanbedes snällt. Alla tips uppskattas. : )
Tack på förhand.
Det är ingen idé att försöka.
Jag kan inte ens förstå hur ni som spelar accepterar detta? Ni är betalande kunder och leverantören har inte kunnat leva upp till förväntningarna. Jag hade reklamerat WOD omedelbart.
Eller vänta 1 månad tills hälften av alla spelare har dragit..