Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känns som om steam har bedragit mig

Postat av yoyopro den 6 Oktober 2014, 13:44
7 kommentarer · 1 559 träffar
Jag la pengar på mitt steam konto som vanligt och nu när jag vill köpa skins för cs go så står det så här.

" Du har nyligen fyllt på din Steam-plånbok genom en ny betalningsmetod. Medan de nya pengarna verifieras kommer du inte kunna använda gemenskapsmarknaden. Du kan verifiera pengarna nu, eller vänta till begränsningarna automatiskt tas bort den 2014-10-11 13:10:23 "

För det första så vet jag inte varför det kom upp. Jag har fyllt på min steam plånbok precis som alla gånger jag har gjort innan och dessutom så försökte jag verifiera pengarna nu eftersom jag behöver skinsen nu så jag kan spela, och jag hade 3 gånger på mig att verifiera, men jag lyckades inte, alla gånger jag försökte verifiera och misslyckades så tog det 15 kr ifrån mitt bank konto.

Jag vill bara klaga men vet inte vart jag ska vända mig. Är också så sur att meddelandet kommer upp när jag har fyllt på mina steam plånboken precis som jag har gjort innan. Dessutom så orkar jag inte vänta tills den 11:E

Hjälp! :(

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..