1
Låg FPS, hjälp?
Postat av dosbox den 5 Oktober 2014, 14:41
4 kommentarer · 723 träffar
Får bara 80 fps på csgo och ännu lägre fps på andra spel som tex arma 3 där jag bara får ut 20-30. Tycker att min dator borde klara mer än så med tanke på vad jag har i datorn.
-AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor 3.0 GHz fyrakärnig
-NVIDIA GeForce GTX 760 2.0GB
-Hyperfury 8GB 1600Mhz
-650 watt nätaggregat
-SSD på 120GB med 450mbps read/write
-Windows 7 som os
Vad jag än gör eller spelar på datorn så kan jag se att ingen utav mina komponenter "anstränger" sig, det står att de används till 30-50%. Varför är det såhär? varför använder jag inte mer än så och därmed får högre fps? Jag börjar bli riktigt trött på skiten nu, och vet inte hur jag ska lösa det här. Har aldrig tidigare behövt hjälp med liknande problem men nu har jag verkligen ingen aning längre, ty för hjälpen i förväg.
Ändrade topic // daaim.
-AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor 3.0 GHz fyrakärnig
-NVIDIA GeForce GTX 760 2.0GB
-Hyperfury 8GB 1600Mhz
-650 watt nätaggregat
-SSD på 120GB med 450mbps read/write
-Windows 7 som os
Vad jag än gör eller spelar på datorn så kan jag se att ingen utav mina komponenter "anstränger" sig, det står att de används till 30-50%. Varför är det såhär? varför använder jag inte mer än så och därmed får högre fps? Jag börjar bli riktigt trött på skiten nu, och vet inte hur jag ska lösa det här. Har aldrig tidigare behövt hjälp med liknande problem men nu har jag verkligen ingen aning längre, ty för hjälpen i förväg.
Ändrade topic // daaim.