Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO Server CFG

Postat av Miquid den 19 September 2014, 20:09
2 kommentarer · 1 968 träffar
Hej

Jag har hyrt en server (warserver) från Fragnet. Den funkar osv. men jag förstår inte riktigt hur systemet är uppbyggt. Som jag förstått det så är det CVAR som styr vad du kan använda på servern bl.a. Jag har lyckats med att ändra lite små saker men mycket saknas.

Min fråga är följande: Jag har lagt till en start.cfg från esl men när jag kör exec så får jag bara fram regler som typ mp_bombtime m.m. dessutom står det i konsollen att en massa saknas. Hur får jag igång en fungerade start.cfg / warmup.cfg som förr! jag vill att den ska köra en 3rs restart och säga LIVE. Jag har själv spelat på hyrda servrar som har ett sådant system så det borde funka på något sätt. Har fan googlat det mesta tkr jag men hittar inget som förklara hur man gör.
även kontaktat deras support men de bara linkar mig vidare till en förklaring av CVAR.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..