Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam påstår att jag har ny betalningsmetod fast jag haft samma.

Postat av samtidigt den 12 September 2014, 18:05
5 kommentarer · 1 738 träffar
Tjena

La in pengar i steam plånboken. Pengarna blev inlagda som dem skulle. Men efter att jag gjort stod det att jag inte kan använda gemenskapsmarknaden på 5 dagar eftersom jag fyllt på plånboken med en ny metod, vilket jag inte gjort. Har lagt in på samma sätt genom samma metod vid flertalet tillfällen tidigare utan problem.

Sen står det att jag kan verifera pengarna och betalningsmetoden genom att ''klicka här'' men när jag klickat och hamnar vid konto står det att inga kort behöver veriferas. Kan absolut vänta 5 dagar, inte det. Men någon som har en susning om vad felet är? Steam som buggar? Dock har jag anslutit till steam och csgolounge via webbläsaren och då står det att man loggat in från en ny enhet. Men kan väl inte bero på det, eftersom det har ju inget med betalningsmetoden att göra...

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..