Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lite funderingar

Postat av FOXbOYYE den 12 Augusti 2014, 09:00
8 kommentarer · 633 träffar
Efter att ha slutat min cs karriär runt 2006 beslutade jag mig för att testa cs go nu i veckan och till min förvåning så har whinet eskalerat 1000%.. Jag har fortfarande mitt aim kvar men minns tyvärr inte vad alla ställen på banorna heter. Det resulterar ofta i att 3 pers står och skriker i sina micar blablabla, fan kan man inte få lira i lugn och ro. Ofta kan det vara så att jag har tagit ut 2 pers och det är en sista kvar och jag dör pga det. Ofta resulterar sånt här i att jag blir kickad också. Vafan??
Aimet har väl gjort att jag rankat mig för högt för snabbt antar jag då alla förväntas att man ska toppfragga och kunna allt på denna nivå...

Aja ville skriva av mig lite.

En fråga, går det att på nåt sätt se lättare hur många spelare det är kvar? Upp i mitten startas ju 10 bilder med resultatet men tycker det är väldigt blurry. Går det att få siffror eller liknande där uppe?
Tycker även det är svårt med ct/t skinsen, går det att välja som man kunde i cs ?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..