TJoooo, varför kan inte alla bara va med att få upp något som playnation eller games4u igen och spela ladder istället för möta fuskare på mm osv :D + att det är sköna priser :D peace,
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#11 skitsnack, du tror inte att folk skulle knäcka mitt anticheat i mitten hahahaha
hade varit superblatant med en fet object callback register från kernel-mode, som nekar all åtkomst till csgo processen.
sedan om någon hade tagit bort den callbacken hade jag bara dubbelkollat med att kolla om någon hookat ObRegisterCallback från ring0, för att sedan blåskärma dator.
hade också räknat alla drivers, hade också nekat patch av bootmgr så att folk inte kan ta bort patchguard. hade också samtidigt kollat om Nxflag i NtQuerySystemInformation är intakt, samma sak med codeintegrity.
hade tagit skärmdumpar och laddat hela antifusket datum-baserat, antifusket hade också haft diverse enforcement, dvs att ifall de inte har antifusket startat så kickas de.
grejen är den att det enda sätt man hade kunnat fuska på antifusket, hade varit ifall man hade haft en drivrutin för att sedan hooka allting men det hade ej gått. (om du nu inte signerar drivrutin och tar bort callbacken, vilket du kan från kernelmode.)
Hade kunnat skriva dummy antifusk på 5 dagar, det hade varit för starkt för att ta sig igenom.
Playstar.se är på G med ny CSGO sektion, legat lite på IS senaste åren med CS men nu när det blivit så mycket nytt folk är det kul att ta tag i spelet igen :D
Men jag ar annu av denna asikt att du borde inte kasta bort tid pa cheats, ty jag tror inte att folk som vill anlita dig med ett jobb kommer att vara valdigt imponerade av att du gjort cheats till spel.
Seriost, om du ar lika skilled som du sager du ar, sa borde du klara av svara problem, som gor saker mera sakra for folk. T.ex. en rootkit som detekterar andra rootkits. Du sku garanterat fa meriter av det.
#17, vi har jobbat stenhårt med det under hela Juli månad nu så vi hoppas det kan bli klart under Augusti, vi inväntar dock fortfarande vår SSD-storage som kommer vara hjärtat av allt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
nu behöver vi apaserdig också
hade varit superblatant med en fet object callback register från kernel-mode, som nekar all åtkomst till csgo processen.
sedan om någon hade tagit bort den callbacken hade jag bara dubbelkollat med att kolla om någon hookat ObRegisterCallback från ring0, för att sedan blåskärma dator.
hade också räknat alla drivers, hade också nekat patch av bootmgr så att folk inte kan ta bort patchguard. hade också samtidigt kollat om Nxflag i NtQuerySystemInformation är intakt, samma sak med codeintegrity.
hade tagit skärmdumpar och laddat hela antifusket datum-baserat, antifusket hade också haft diverse enforcement, dvs att ifall de inte har antifusket startat så kickas de.
grejen är den att det enda sätt man hade kunnat fuska på antifusket, hade varit ifall man hade haft en drivrutin för att sedan hooka allting men det hade ej gått. (om du nu inte signerar drivrutin och tar bort callbacken, vilket du kan från kernelmode.)
Hade kunnat skriva dummy antifusk på 5 dagar, det hade varit för starkt för att ta sig igenom.
köpte 5 upplagor av windows internals boken
#19 ptja, det gäller att andy eller jag kmr tbx men sannolikheten att någon av oss sysslar med e-sport i dag är liten
Men jag ar annu av denna asikt att du borde inte kasta bort tid pa cheats, ty jag tror inte att folk som vill anlita dig med ett jobb kommer att vara valdigt imponerade av att du gjort cheats till spel.
Seriost, om du ar lika skilled som du sager du ar, sa borde du klara av svara problem, som gor saker mera sakra for folk. T.ex. en rootkit som detekterar andra rootkits. Du sku garanterat fa meriter av det.
det är typ basics haha, jag har bara tagit tid till att läsa lite halvt som halvt