Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragmovie intro guide.

Postat av yvallt den 2 Juli 2014, 23:35
4 kommentarer · 861 träffar
Hej Hej!

Jag har under senaste halvåret tagit klipp från Matcher jag spelat på comp. jag har nu en 15-20 klipp och tänkte sätta mig ner och göra en Fragmovie då det inte finns så mycket tid över till mer lir, svårt att hitta tiden då man är ensamstående pappa på heltid sen en tid tillbaka. Jag undrar om det nu finns någon lätt guide att följa i något video edtor program som sony vegas? eller vilket ni nu föredrar. jag är inte haj på detta när det gäller redigeringar.

Jag är ute efter ett program där du lätt kan klippa ihop scenerna med snygga effekter och med ett snyggt start intro. Om det är sen någon som kan göra detta vore det ju ännu bättre. Kan ju använda Windows Movie maker men vill ha lite mer avancerande saker att trixa med om jag lär göra det själv. Hoppas det finns någon hjälpsam människa som kan lära mig lite snabbt!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..