Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Config

Postat av Wreak den 15 Juni 2014, 18:50
5 kommentarer · 776 träffar
Tjenare Fragbite!

Jo det är så att jag försöker ladda ner Fribergs cfg. Men när jag laddat ner den så öppnar jag den o då ser det ut såhär:Rar! ϐs
É«t / µ c- Mµ¶ A3
config.cfg °kÈ}Q ÌÑWÅW¿žaö½¤Á(”šß:.ÛNÝż0Û¸ßO"Áƒ#
Œ¢½ëÂJÚ$©šÀ(
/}ë¡Z™¬3S†¦‹Oá#_TÔèê°
>Ly`3Ãÿ…óƒÌ×›úç†J0ø„ƒ†¦ 1Uxª|Õ_5OWާ’«ÉSçªùê}_EOÓUúj}5_MMʏ<Riz³Ð¡2Ôe§\OGJ‚v¢g3A"ôþe^fþµÞž!iå[ÏQRÓÂÁ…¥ ÷ê3M$½ï®¡Ù"‰ÏÎk÷!ºÞ®% µûšÛ¡ç"Á¬hÇÑè‰hŠKfP± $–C÷8ê#-u¦ íZ:œˆÀ°jpmœž®Oó‚[CF âý!„?é´Ãâ_Ó6[ƒüü•x–£·)çN¹?Z†þj6£oüf•5Gžg¡‘Åê)û±•Çt(
j"z{ }褮õ©6¢8Ï$Ö=2Ü7®ý÷½ö¨áxwïóoöøý@Úd†±À×.F u|}ˆPœo?f¹v
û>_ïãêú}?*LóÍ×hq¿ß??×ÙñIiì'G÷õ{~Õi³3…>™ƒžF?ôý¿_rïÝtænw\‡f?ƒ žï—éxëÂ÷þà/¾—§¢Õá‰ešœŠÈû²½Þ‹Kλ»ïë/ãæ­&ÎQy íq㝮`¾irlÂߍ’zÙr ’6 X1ÞÙ?ñõã"n¯Û«èÏ$³yöu{Ù$¶‡ÿ•HøBuãû9|3þ“’^ËpkTþâà• íá€à,™ý~~¯Yp¿Ÿïb‹pGÛÕþˆ-²“VØÉ3Ó¨‡Çøø{þ^¿Ü•Æ¿Õõõú¾e‚Öôn¼Ê4BÝžxú‡ýªÇ³éòùàô`êõ­­, øúõnâ_wííû…•ç–̾¿·Ð’Ÿ575-ÜÏÔ6üÎK×w2»)O+&ËÝzZ¼ºÛªHHo<³…ÃT{J ;L8y`â«’ƒ“èS^n×£Žºô´,©3?ÞÜ_XððlÍ0]¼ý¥RuÞàŧພ´ºáml…v¢kpÉlÝjß‚ã_‡Èq¡yÜ¢†fcâª1^ QOŽGa‚[Ãõ”B%¹zõÏi󅱯š+üƒñŸzcÑèÔ-Í}|ma]ïýûºº½åÈ×.
‘OXÖM–—üä§ n²­j°Éô~H"îO֐ڐµ

Någon som vet problemet? :S Alltså hela cfgn står i den där texten:S
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..