Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorspelsfusk når miljon kronors bransch

Postat av Låst Konto 13442 den 18 Maj 2014, 16:13
54 kommentarer · 4 121 träffar
Läsvärd artikel som upplyste ämnet kring hur bred fuskutveckling inom datorspel är generellt. Artikeln belyser fuskandet i Counter-Strike: Global Offensive men även andra spel.

http://www.pcgamer.com/2014/04/30/hacks-an-investigation-into-aimbot-dealers-wallhack-users-and-the-million-dollar-business-of-video-game-cheating/

Disclaimer:
Och nej, alla kommentarer kring att jag personligen då "utvecklar fusk" undanbes då jag inte gör det alls och att det är helt grundlösa anklagelser. Jag har inget med artiklen heller att göra så ber er vänligen att hålla er om ämnet.

Diskussionsämne:
Vad tycker ni om att folk generellt runt om i världen kan generera så stora summor till det jag kallar "Källarutvecklare" som dagligen sitter och snor andra människors källkod (fuskutvecklings branschen består till det mesta kodåteranvändning utan propra referenser) ?
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..