Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bannad på cs

Postat av clea den 16 Maj 2014, 16:14
31 kommentarer · 2 448 träffar
Spelar, eller spelade rättare sagt, i MG 2 och blev bannad igår av OW. Jag tänker inte skylla ifrån mig för folk får tro vad dom vill, men jag fuskade iaf inte, men jag blev alltså bannad pga att OW tyckte jag var för bra för min skill och därmed fuskar eftersom jag annars skulle varit högre rank, dessutom tyckte han att jag lirat för lite CSGO (ca 100 timmar) för att vara så bra.

Dom tar inte i åtanke att jag endast lirar för skojs skull med IRL polare som spelar i typ Guld Nova, vilket gör att jag själv är i relatvit låg rank, inte heller verkar dom bry sig att man har 3k timmar på 1.6. Det slog dom aldrig att det kan bidra till mina "skills"? Nejdå, 100 timmar på CSGO är det enda dom bryr sig om -.-

Iaf, det jag vill fråga är att om jag köper nytt acc med GO, kommer jag bli vac bannad igen pga samma MAC-address/HWID etc eller är det lugnt?

Och kan man föra över skins från sitt gamla acc, eller är dom förlorade?

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..