Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LGB's nya orggg ?

Postat av uniztarr/m/ den 13 Maj 2014, 13:55
16 kommentarer · 1 252 träffar
Det är lätt att spekulera i att dom ska byta klubb till en ny organisation som är stor. Och alla blickar riktas direkt mot SK och Alliance. Alliance för att dom har haft stor svensk succe inom Dota 2. SK för att dom har haft mycket med gamla 1.6 lag och stora triumfer inom det att göra.

Nog om det uppenbara..

Tror vi/ni/alla/jag/mamma att det är så uppenbart att LGB får en så stor organisation bakom sig? Och vill dom ens ha SK till exempel ? Läste någonstans från Vuggo att ingen av dom ville ha med SK att göra. Dags för lite nytänk.

Vilka alternativa organisationer som inte många tänker på tror ni dom kan gå till ?

Mina idéer :
( Oslo ) Lions - Hade en 1.6 lina som var jämförbar med LGB's prestationer i CSGO. Tillräckligt stor organisation (?)

ESC Gaming - Har läst att "Icy box" har tröttnat på sina polacker i nuvarande ESC och det spekuleras i att dom inte är bra nog för en organistation som ESC. Desutom hade ESC ganska ( precis som Lions ) bra svenskt 1.6 line.

3DMAX - Läst mycket spekulationer om att det är en möjlighet. Dock tvivlar jag på att det är något som man vill gå till med tanke på att dom hade en mycket sämre lina än LGB's innan dom bröt med organisationen

H2k - Jag vet, jag vet. Dom har sin lina med Hoyland, Rubino etc. Men tänk er om dom skulle välja att representera en annan norsk organisation. nuvarande H2k -> Oslo Lions | LGV -> H2k ? .. Men lär knappast hända

mTw - Vad jag läst på diverse forum trådar så har det ryktas om att dom ska ta upp en ny lina i CSGO. Men min magkänsla säger mej att man inte ska lita för mycket på det och ta det med en ganska stor nypa salt, tillräckligt stor organisation för att ta in LGB. Men dom har vad jag vet aldrig rotat i svenska linor förut och känns inte som dom kommer göra det nu heller. Men vem vet.

MYM - Samma som med ESC känns det som att det är en skam för organisationen med lagen dom ställt upp med, har inte riktigt haft en slagkraftig lina på väldigt länge. Men vem skulle inte vilja se en sån klassisk organisation plocka upp Olofm och kompani ?

Evil Geniuses - Jag har också läst spekulationer om denna organisation. Men vad jag vet har dom aldrig plockat upp något lag utanför Amerika så vad jag vet så tror jag det är ytterst liten chans att dom blir upplockade.

Eller vad tror ni ?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..