Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO streams? Vart är världen påväg?

Postat av qvantry den 12 Maj 2014, 17:33
23 kommentarer · 1 175 träffar
Tjenare!

Jag försöker inte hoppa på folk och trycka ned dem, men jag har en fråga som jag personligen inte har ett svar för, just nu på csgo ser vi TimTheTatman högst upp, en annan dag ser vi Sodapoppin, NoSleepTV och dreadzTV.
Och alla brudar som får viewers bara för att de är tjejer? De är varken bra eller roliga, de är bara tjejer.
Inte för att vara sån men de är inte speciellt bra på spelet, och personligen tycker jag att personer som har lagt ned tid på att bli bra på spelet förtjänar mer tittare, det hjälper dem som streamar och de som kollar på streamen, eftersom man lär sig att kolla på folk som är bättre än en själv.

Varför inte istället kolla på någon som är bra på spelet? Det ligger massor av streamers längst ned på twitch med allt från 5-200 viewers, till och med vissa proffs får 200 viewers, här om dagen låg Semphis från coL på 200 viewers medans några oerfarna spelare låg på 2000+. Jag tycker i alla fall att det är helt fel, vad tycker ni?
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..