Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trolling i cs:go-communityt

Postat av Baskwald den 5 Maj 2014, 09:20
17 kommentarer · 1 354 träffar
Igår tappade jag suget helt på matchmaking, och kanske cs överhuvudtaget.
Fick vinna totalt 9 matcher varav 8 i rad för att ranka upp från MG2 till MGE, lite segt, men det är väl vad det är tänkte jag. Förlorar nästa match, fair and square. Spelar nästa lika, och i tredje hamnar jag med två trollande svenskar som spelar seriöst i två tre rundor, varpå de erkänner att de kommer att spela dåligt med flit för att deranka. Jag frågar om de tycker att det är schysst mot övriga i laget men möts såklart av hånfulla tonårsflin.
Det handlar om kill i console när de blev ensamma kvar på rundor osv. Jag blir sur och börjar TK:a dom, åker på halvtimmesbannen OCH tappar ranken igen - efter två matcher. Kör en till när jag lugnat ner mig och då blir jag trollad IGEN, för andra matchen i rad. Den här gången handlar det om en premade på 4 pers som spelar svinbra, jag gör inte bort mig överhuvudtaget och vi leder med 14-3 när de helt opåkallat (vilket de såklart planerat i förväg för att jävlas) votekickar mig.
Detta medför ju också att jag inte ens ges möjlighet att rapportera asen, vilket är extra jobbigt. Hur fan återbygger man peppen efter sån här skit? Kan inte folk som bara är ute efter att jävlar köra full premade?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..