Hej Fragbite! jag har lyckats byta upp mig från min M9 bayo stained jag köpte på market för 81€ för ett tag sedan till en karambit stained FT som har 180€ i värde enligt market. Och det fick mig att tänka hur tur jag har haft med priser med mera, jag har alltså genom att byta om och om igen klättrat mig uppåt 100€. Och allt detta utan scam eller sådana fulheter, jag har vetat vad saker är värda och bytt ned mig och sedan sett priset stiga och sedan göra om och om igen. Det får mig att undra, har någon av er bytt upp er någonting? både i vapenväg och knivväg. Detta är historiken för mina knivbyten:
M9 bayo stained FT(81€ då och höjdes till 95~)>Gut knife fade FN(100€ då och höjdes till 125€)>m9 case hardened FT(158€ hela tiden konstigt nog)>karambit stained FT (180€)
Självklart har det legat ett par vapen här och där emellan, men allt totalt i vapenväg jag förlorat sedan första m9 bayon är en awp lightning strike, en m4 nitro, en stattrak usp-s stainless, en ak red lam och en p90 emerald dragon.
Berätta gärna om hur ni bytt upp er eller andra historier om byten, vore kul att läsa.
OnT; Dom flesta kanske har medel, eller så vaxar dom. eller så är dom alla helt enkelt missbildade...