1
scamsida? har ingen aning.
Postat av yvallt den 23 April 2014, 20:10
7 kommentarer · 811 träffar
Fick en addning på steam att jag fick byta kniv om jag regga mig på denna sida: http://csgoionuge.com/
Har ingen aning om vad det är för sida men ser ut som det är en trade sida, och betting sida osv. såg rätt så OK ut, man skulle linka den med sitt steam konto. försökte göra det men var lite mysko att på mailet står det så här där man får en KOD
We've received a request to access your Steam account from a new browser
located at IP address: 31.128.65.76
Our records show this IP address is in DONETS'K DONETS'KA OBLAST' UA
If that location does not reasonably match your location or the location of your
Internet Service Provider, then follow this link for more information:
"Verify Login Location" trycker jag in på denna steamlänk ber dem mig byta lösenord omedelbart vilket jag gjort. så vad är detta för jäkla site? :)
Har ingen aning om vad det är för sida men ser ut som det är en trade sida, och betting sida osv. såg rätt så OK ut, man skulle linka den med sitt steam konto. försökte göra det men var lite mysko att på mailet står det så här där man får en KOD
We've received a request to access your Steam account from a new browser
located at IP address: 31.128.65.76
Our records show this IP address is in DONETS'K DONETS'KA OBLAST' UA
If that location does not reasonably match your location or the location of your
Internet Service Provider, then follow this link for more information:
"Verify Login Location" trycker jag in på denna steamlänk ber dem mig byta lösenord omedelbart vilket jag gjort. så vad är detta för jäkla site? :)