Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Startmovie mappändring, hjälp!

Postat av antak den 21 Februari 2014, 07:24
6 kommentarer · 1 085 träffar
Hejsan Fragbite!

Jag har fixat ihop en moviemakingcfg för mitt CSGO editande, men stöter på ett sjukt irrterande problem jag suttit med nu typ 3 timmar ..... -.-
Eftersom jag har en ssd på 120 GB vill jag inte att bilderna ska sparas på min ssd eftersom den blir snabbt full, så jag provade mig fram till detta: startmovie "h:\MM_CSGO\Movie_1"

När jag skrev detta kommand för hand i konsolen fungerade allt klockrent, grejorna hamnade på min H disk och allt är frid och fröjd. Vad bra tänkte jag, men nej fan.. När jag försöker binda kommandot till t.ex f5 fungerar det ej. Provat med alla möjliga sätt

bind "f5" "startmovie h:\MM_CSGO\Movie_1"
bind "f5" startmovie "h:\MM_CSGO\Movie_1"
bind "f5"startmovie h:\MM_CSGO\Movie_1
bind "f6" "startmovie "h:\MM_CSGO\Movie_2"
bind "f7" "startmovie "h:\MM_CSGO\Movie_1 tga wav" "
bind "f8" "startmovie ""h:\MM_CSGO\Movie_1""

Inget fungerar, funkar bara om man skriver manuellt i konsolen startmovie "h:\MM_CSGO\Movie_1" så funkar det klockrent, hur fan ska jag få det att fungera på en bind? HOPPAS NÅGON KAN HJÄLPA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar