Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya datorgrejer

Postat av kapi_ den 20 Februari 2014, 01:30
15 kommentarer · 633 träffar
Tjena.

Tänkte höra av mig till folk i detta folk som har lite bättre koll på datorer än mig, jag har tänkt köpa lite nya delar till min dator för att det ska funka på bättre till CSGO. Just nu ligger jag på 150-190 fps när jag spelar men ligger gärna runt 250-350 stabilt. Jag sitter just nu med AMD prylar i min dator men tänkt byta till intel, om det funkar? I dont know haha :P Så jag har tänkt lägga ut runt 3k just nu till min dator med processor, moderkort osv och sen har jag tänkt köpa ett nytt grafikkort lite senare. Om ni vet lite intelprylar för inte alls så högt pris så jag kan nå runt 250-300 fps får ni gärna länka vad som skulle behövas och var jag kan hitta det :) Först och främst vet jag att jag behöver en ny processor och om jag då byter till intel behövs väl å ett nytt moderkort. Är i5an bra? Langa gärna lite ideér och vad som är köpvärt och vad som behövs, tack på förhand :)

Bäst för CSGO?

67 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..