1
Evga 780 Ti 3GB, i7 4770 men ändå fps drops till 50-60 fps från 400 :S
Postat av panic den 19 Februari 2014, 09:59
4 kommentarer · 848 träffar
Hej, Jag kör en Geforce 780 Ti från evga på ett asus deluxe moderkort, 8 gb ram och en intel i7 4770. Har även en 144hz BenQ skärm till detta. CS.Go ska inte droppa eller hacka med dessa grejer?!?!?
jag har 350-400 fps på public och i MM men sen när jag krigar på så droppar det och typ småhackar. Känns som om något är fel.
Jag har bara -novid i mina Launchoptions och inget annat, min gfx inställningar i spelet är 1600upplösning, allt på High och multicore rendering på ON, ingen kantutjämning osv..
Jag installerade senaste drivrutiner från Geforce Experience men det var fortfarande samma problem.
Skall jag testa att rensa/ta bort alla drivrutiner från datorn och installera om den senaste på nytt??
Känns som om det är fel på spelet och inte min dator men jag vet inte.
Tacksam för svar!
jag har 350-400 fps på public och i MM men sen när jag krigar på så droppar det och typ småhackar. Känns som om något är fel.
Jag har bara -novid i mina Launchoptions och inget annat, min gfx inställningar i spelet är 1600upplösning, allt på High och multicore rendering på ON, ingen kantutjämning osv..
Jag installerade senaste drivrutiner från Geforce Experience men det var fortfarande samma problem.
Skall jag testa att rensa/ta bort alla drivrutiner från datorn och installera om den senaste på nytt??
Känns som om det är fel på spelet och inte min dator men jag vet inte.
Tacksam för svar!