Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MM fuskare i överflöd, tips

Postat av eml den 13 Februari 2014, 18:53
57 kommentarer · 3 010 träffar
Hej, suttit och försökt vara lite seriös på matchmaking för att komma upp över "ÖRN" ranksen.
Dom senaste 3 gamesen har jag mött 5 fuskare, aimkey wallhack, ingen speluppfattning, nya konton med spelat max 10 timmar på etc,

Nu vill jag höra från er vart man ska hålla hus för att spela på vettiga servers, mot BRA folk som inte sitter och fuskar stup i kvarten, bara för att det finns ett speciellt ranking system.

Tror jag ALDRIG har mött fuskare som spelar såsom dom här gör, känns som fd source spelare.
1.6 spelare försökte iaf dölja sitt wh när man väl spelade mot såna, men dom här nissarna skjuter genom väggar och bryr sig inte för fem öre att dom har aimkey eller wh på,

Enormt tacksam om ni kan hjälpa mig att dela med er utav andra communitys med bra system på lir, för efter 14 år av cs spelande så är jag något enormt trött på det csgo har att erbjuda mig nu.

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..