antar att en del av er kollar på fnatic vs verygames i fragbite masters, fuskade Ex6tenz från verygames? dom där awp killsen genom smoke såg sjukt jävla misstänksamma ut :D
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#400 Ska nog lägga cs på hyllan snart, jag också. Ser detta som en vacker, nästan tragisk, julaktig ceremoni till min cs karriär, som aldrig blev så jävla lyckad som jag hoppats :)
#400, Jag håller med dig där! Det är bara idioter som vill förstöra för andra och lägger dumma kommentarer eftersom de själv inte har nåt bättre att komma med! Stå på dig! Bra jobbat! Respekt mannen!
#400 fy fan, låter för jävla bra, du har respekt. Du har så rätt i det du säger. Underbart att höra.
Och du vet nog att jag är på som fan till nästa gång :D
#406, vi får se hur stort intresset blir den här gången! :) Är det många som vill vara med och hjälpa till denna gången också så hade det ju varit nice att få testa på de sakerna vi glömde göra förra gången!
#401, #402, #407 Tack så mycket för att ni stödjer mig! :)
#408 Självklart. pallar inte folk som hackar ner på folk för att dem kommer med nya idéer och ngt annorlunda som dem inte själva skulle ha IQ till att komma på. Därför trycker dem skit på andra för att dem e så fullständigt efterblivna att faktiskt inte se era färdigheter att utveckla saker.
Men så blir det ju när man vill eller "tror" man är bäst.
Men det e gott jobbat :D älskar detta :D
#400 indeed, och om inte annat är det trevligare att få ett trevligt bemötande.
De som det kliar i fingrarna på kan väl försöka hålla det för dem själva.
#413 , jag ska lägga upp flera filmer på youtube snart där man kan se hela sprängningen från olika vinklar! Jag håller på fixa alla detaljerna, både första scenen och de andra scenerna så håll utkik!
Jag har tagit en paus nu med filmen, har varit lite mycket prov påsistone :/ Men jag ska fortsätta igen! :)
Och jag kan säga er en sak grabbar! Jag har lite överraskningar till er sen! ;) Ni får själv lista ut vad det kommer att bli men jag lovar er: Ni kommer inte att bli besvikna iaf! ;)
Ska till Qlimax imorgon, kommer tillbaka på måndag! :) Så då kan jag börja med filmen igen efter allt festande! :) Sorry att det tagit så långt tid! men jag satsar ju på kvalité! ;)
RicknRoll snacka inte skit #430 , du ska inte alls festa, du ska ju sitta hemma och redigera under helgen det va iallafall va du sa till mig imorse på skolan och du sa även att den skulle komma upp nån gång under veckan som kommer, runt onsdag-torsdag? Så snacka tammefan inte skit och ge inte FB falska förhoppningar.
#439 HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHA fyfan va du äger dig själv din jävla noob!
Vem fan är din engelsk lärare egentligen? Hade jag varit rektorn på din skola hade jag fan gett din engelsk läraren sparken på direkten!
Det heter visst 20 persons! Lever du på en annan planet eller? Jävla IG-BARN! Gå tillbaka till skolan är du snäll och lek inte cool och rätta till andra när det är DU själv som failar!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
PM ME DÅ !
edit: är också gärna på :)
Och du vet nog att jag är på som fan till nästa gång :D
#401, #402, #407 Tack så mycket för att ni stödjer mig! :)
Men så blir det ju när man vill eller "tror" man är bäst.
Men det e gott jobbat :D älskar detta :D
skicka pm
De som det kliar i fingrarna på kan väl försöka hålla det för dem själva.
Det kommer snart! :)
Och jag kan säga er en sak grabbar! Jag har lite överraskningar till er sen! ;) Ni får själv lista ut vad det kommer att bli men jag lovar er: Ni kommer inte att bli besvikna iaf! ;)
20 PERSONS?!?!?!
Lär dig engelska SNÄLLA innan du spenderar din fritid på detta.
Vem fan är din engelsk lärare egentligen? Hade jag varit rektorn på din skola hade jag fan gett din engelsk läraren sparken på direkten!
Det heter visst 20 persons! Lever du på en annan planet eller? Jävla IG-BARN! Gå tillbaka till skolan är du snäll och lek inte cool och rätta till andra när det är DU själv som failar!
tönt!
jag som trodde jag skulle bli filmstjärna
/cut
#453 det var flera veckor sen..
Och ja, hur går det RicknRoll?
Har du mycket att göra just nu eller?
bra gjort <3