1
faceit admins
Postat av DempaRn den 10 December 2013, 14:23
23 kommentarer · 2 145 träffar
Hejsan alla nörds! Nu är de så att jag har blivit bannad från faceit för aimbot och wallhack... Kan ej komma i kontakt med dem på varken sidan eller på mirc.. Provade i 2 veckor att fråga admins vilket demo de antyder att jag fuskar på men de vägrar att svara de bara skriver att jag fuskar och sen lite dryga kommentarer.. Nån mer som har vart i kontakt med faceit-admins och upplevt samma sak? Känns som de är jävligt omogna..
Om de skulle va så att nån snäll person känner sig manad eller kanske till och med känner adminsen där att be dem snällt att verkligen kolla igenom igen om det verkligen är fusk eller inte för lovar till 12442% att jag aldrig fuskat...
Nickar dEMPARN på faceit om nån person orkar och har tid att kolla demos och kanske till och med orkar göra en "antifusk"film.
Tack på förhand PZZZZZZZZZ
Om de skulle va så att nån snäll person känner sig manad eller kanske till och med känner adminsen där att be dem snällt att verkligen kolla igenom igen om det verkligen är fusk eller inte för lovar till 12442% att jag aldrig fuskat...
Nickar dEMPARN på faceit om nån person orkar och har tid att kolla demos och kanske till och med orkar göra en "antifusk"film.
Tack på förhand PZZZZZZZZZ