Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS GO config med allt man behöver?

Postat av removedd den 5 December 2013, 23:28
9 kommentarer · 2 257 träffar
Tänkte ge CS:GO en chans till nu eftersom det gått ett tag och dom förmodligen gjort massa updates. Lite frågor jag undrar bara

Har Vsync av i Nvidia samt Vsync off i CS:GO endå lockar fps:en på 80 max.... fps_max är på 300 default dvs

Kollade Get rights hemsida och snodde commands i launch options och lite schyssta sikte inställningar då jag gillar 1.6 i grund och botten. Men resten det känns som de fattas massa

1. Binda mwheelup och down till duck hur gör man detta på bra sätt?
2. Fps lockvärdet 80 hur löser jag det tror ni..
3. Kan man få ner det gungiga source känslan något minimalt eller ordentligt
4. Varför är deageln så mongo?

Gärna användbara tips som går direkt in på config.cfg uppskattas. Och varför tvingar varje server jag connectar att använda cl_updaterate 64 för det är ju piss lågt känns ju skit att spela sådär när cmdrate kan vara 128. Rate kör jag 128k och cl_interp 0 interp_ratio 1

Tackar på förhand alla hoppas inte folk blir sura över ännu en go tråd men detta kände jag var lite unikt då jag har fps problemet osv
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..