1
Steamgrupp för MM-lir
Postat av SdeeK den 5 November 2013, 20:56
27 kommentarer · 679 träffar
Hallå!
Vet inte om det finns nåt intresse, men jag tänkte starta en steamgrupp för matchmakinglir.
Tanken är att det ska vara en väldigt casual grupp - ingen klan eller nå skit - för de som villa köa MM med andra hyggliga svenskar som inte är värdelösa eller skriker i micken på ryska. Tänk dig något i stil med att du har tänkt köa en match, polarna är inte online och du är inte sugen på att carrya ett lag för att sedan bli kickad av ett gäng svagbegåvade sopor, bara att kolla om nån i gruppen är online och fråga ifall dom vill lira. Man kan ju även sitta och snacka skype/vent/ts etc med gubbarna om så önskas.
Kanske blir att man slänger upp en ventserver om man blir några stycken sedan..
Har tänkt mig lite regler för att det ska bli trevligt också;
18 år+
du skall minst vara distinguished master guardian
du ska ha en fungerande mick och vara verbal
du ska vara tillräckligt socialt kompetent för att kunna sitta på en
skype/ts/vent/whatever med 4 andra gubbar och lira utan att det blir tjafs
Hela grejen är helt anspråkslös så dryga kommentarer undanbedes...
Om ni vill ha invite till gruppen så skicka PM, är inte hemma nu men kommer hem inatt och löser invites mm.
Ha d gott. Glenn.
Vet inte om det finns nåt intresse, men jag tänkte starta en steamgrupp för matchmakinglir.
Tanken är att det ska vara en väldigt casual grupp - ingen klan eller nå skit - för de som villa köa MM med andra hyggliga svenskar som inte är värdelösa eller skriker i micken på ryska. Tänk dig något i stil med att du har tänkt köa en match, polarna är inte online och du är inte sugen på att carrya ett lag för att sedan bli kickad av ett gäng svagbegåvade sopor, bara att kolla om nån i gruppen är online och fråga ifall dom vill lira. Man kan ju även sitta och snacka skype/vent/ts etc med gubbarna om så önskas.
Kanske blir att man slänger upp en ventserver om man blir några stycken sedan..
Har tänkt mig lite regler för att det ska bli trevligt också;
18 år+
du skall minst vara distinguished master guardian
du ska ha en fungerande mick och vara verbal
du ska vara tillräckligt socialt kompetent för att kunna sitta på en
skype/ts/vent/whatever med 4 andra gubbar och lira utan att det blir tjafs
Hela grejen är helt anspråkslös så dryga kommentarer undanbedes...
Om ni vill ha invite till gruppen så skicka PM, är inte hemma nu men kommer hem inatt och löser invites mm.
Ha d gott. Glenn.