Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#1 Jag citererar mig själv: "Min första csgo film, ingeting speciellt. dvs inga effekter, inget sync etc"
Vet du vad "dvs" betyder? verkar inte som det. (d.v.s= det vill säga)
#5 Det är lagget som gör att de ser "skumt ut" spelar med 60-105 fps. Och när man skall recca med fraps så blire inte bättre.
Som #9, godkänd. Som du själv säger är det inget jättespeciell rulle, alla frallor var inte så speciella heller.
Det var ganska mycket dötid vilket tog bort några poäng.
En del av gradingen du gjorde var ganska nice, +1 på den. Hade gärna sätt mer av det genom hela filmen.
#8 Han kanske vill visa upp sin första CSfilm? vad är det du inte fattar? Han kanske skriver så för att annars hade folk whinat över att "den är osynkad och du suger". Vad är det DU vill få ut av dina korkade kommentarer?
#14: Om han knappt har lagt ner någon tid på filmen, varför ska han då i helvete visa upp den? Det är väl inget jävla dagis här där man ska visa upp varenda jävla teckning man har gjort för mamma. Ska vi säga "åh vad fin den är, älskling!"? Nej. Filmen suger kuk eftersom den inte är värd att kika på, eftersom den har absolut inget att leverera, ungefär som min första CS-film, som jag aldrig länkade på fragbite.
Förstår du nu? Eller ska jag fixa en pekbok åt dig?
#16 kasst argument att säga att bara för att han inte är grym på att lägga in effekter till sitt klipp så har han ingen rätt att posta den på fragbite? Han skriver att det inte är några speciella effekter utan bara fokus på fragsen.
Om det inte passar dig så dra, tror ingen uppskattar dina dumma argument och din kassa attityd här ändå.
#20: Han har lika mycket rätt att lägga upp en tråd som jag har att kommentera. Frallorna är inget att hänga i granen heller, så det blir inte mycket till film, dessutom sa han aldrig att det var fokus på dom heller vilket är uppenbart varför. Jag tycker fortfarande att filmen inte är värd att skapa en tråd för, tycker du det så får du stå för det.
Tänker dessvärre inte dra någonstans heller, så passar det inte dig sÅ dRa rÅ :PpPppPp.
#21: Ska du öppna käften så gör det med ord istället, kan du inte komma med egna åsikter eller argument istället för att göra en "#X har det"-kommentarer så tycker jag att du också ska VäXa uPp!!1 xD.
#22: Tanken var aldrig att trycka ner dig, utan jag ville bara få en poäng framförd. Tänk dig själv om alla på fragbite skulle göra trådar med sina halvhjärtade filmer/bilder, det är redan nog många som gör det. En sak var om du hade bett om kritik, vilket du inte gör, och skulle du påstå att det var tanken med tråden så tror jag inte på dig.
Som du ser så är det inte jag som har alla emot mig, det är du.
Vem har sagt att du inte har rätt att kommentera på Fragbite? De jag sa är att ingen uppskattar dig överhuvud taget, din existens är onödig.
Lite snevridet av dig att först mena på att han inte ska få posta tråd om sin fragfilm för det var dålig sen försvarar du dina idiotiska kommentarer med "min rätt att kommentera (fritt land!!)" "lika mycket rätt som han att posta"...
För det första har jag inte "alla" emot mig, sedan är jag inte den enda som tycker att filmen var dålig. Vet dessutom efter alla år här på fragbite och andra forum att jag inte är ensam angående min åsikt om trådar som dessa. Du får gärna komma med andra påståenden som inte är sanna.
Anledningen varför jag skrev att jag har lika mycket rätt att kommentera är på grund av din kommentar att jag skulle dra om det inte passade, och att ingen uppskattade mina "dumma argument och kassa attityd", vore en fördel om du kunde minnas vad du själv har skrivit.
Men bra jobbat än så länge, fortsätt att briljera ;)
#29 jo, du har ju inte en suck som du kanske märker själv. Jag har inte tryckt ner på TS eller filmen, har jag? :) "fortsätt att briljera" :P
Med tanke på ditt sätt att skriva så är du inte mycket till en "motståndare" när det kommer till att argumentera. Bara kolla dina tidigare kommentarer:
"varför skulle vi ens bry oss om din film om den nu inte är något speciellt? Vad vill du får ut med tråden? "
"Det är väl inget jävla dagis här där man ska visa upp varenda jävla teckning man har gjort för mamma. Ska vi säga "åh vad fin den är, älskling!"? Nej. Filmen suger kuk..."
Min dåliga attityd är endast riktad mot dig, då du inte förtjänar min respekt. :)
Du är den ända som uttrycker dina åsikter på sättet du gör och också därför du har rätt många emot dig. Man kan få tycka att tråden är onödig och att han inte är lika duktig som dig.. det stoppar han fortfarande inte rätten att posta den och den hindrar framför allt INTE dig från att låta bli att kommentera.
#32: Har du ens kollat igenom tråden? Jag är knappast den enda som inte gillade filmen, vet inte hur du kan missa det. Förstår inte hur du kan fortsätta säga att jag har alla/många emot mig, jag ser bara dig och en svans (#31), och självklart #0. Jag har heller inte påstått att du har tryckt ner på TS eller filmen, vet inte heller vad du får det ifrån. Jag heller aldrig påstått att jag är bättre än honom, du snackar så jävla mycket skit så det är helt otroligt.
Du kan ju börja med att räkna hur många som har kritiserat filmen, när du har gjort det så kan du återkomma. Dessutom bryr jag mig inte ett skit om jag förtjänar din respekt eller inte, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra, ser heller inte hur det på något sätt är relevant, men som sagt, du kommer ju med konstiga saker hela tiden, så jag är inte ett dugg förvånad.
#33 måste visst förklara det idiotsäkert: när jag säger att jag inte tryckt ner TS så menar jag att de är en anledning varför jag inte har någon emot mig.
De andra kritiserar kvalitén på det han lägger upp, inte varför han lägger upp det, vilket du gör. Se skillnaden.
Det borde kanske ringt en klocka när ingen annan fick svar på sina kommentarer när dom tyckte det var dålig fragfilm medans du fick, men tydligen inte.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Annars helt okej!
Vet du vad "dvs" betyder? verkar inte som det. (d.v.s= det vill säga)
#5 Det är lagget som gör att de ser "skumt ut" spelar med 60-105 fps. Och när man skall recca med fraps så blire inte bättre.
#4 Jo för de är ju nog sopor man möter när man spelar mot global elites/supreme.
http://www.youtube.com/watch?v=-IS0dslAUPM
5/10 godkänt.
allt jag har att ge just nu är Netflix konto du får använda i 1 år utan problem samt 2st XBL (48h) koder! :)
Som #9, godkänd. Som du själv säger är det inget jättespeciell rulle, alla frallor var inte så speciella heller.
Det var ganska mycket dötid vilket tog bort några poäng.
En del av gradingen du gjorde var ganska nice, +1 på den. Hade gärna sätt mer av det genom hela filmen.
Förstår du nu? Eller ska jag fixa en pekbok åt dig?
Om det inte passar dig så dra, tror ingen uppskattar dina dumma argument och din kassa attityd här ändå.
Förstår du nu?
+1
Du möter sopnoobs, menar du att supreme/global elites är bra eller? hahaahhahaaha
Tänker dessvärre inte dra någonstans heller, så passar det inte dig sÅ dRa rÅ :PpPppPp.
#21: Ska du öppna käften så gör det med ord istället, kan du inte komma med egna åsikter eller argument istället för att göra en "#X har det"-kommentarer så tycker jag att du också ska VäXa uPp!!1 xD.
#22: Tanken var aldrig att trycka ner dig, utan jag ville bara få en poäng framförd. Tänk dig själv om alla på fragbite skulle göra trådar med sina halvhjärtade filmer/bilder, det är redan nog många som gör det. En sak var om du hade bett om kritik, vilket du inte gör, och skulle du påstå att det var tanken med tråden så tror jag inte på dig.
Som du ser så är det inte jag som har alla emot mig, det är du.
Vem har sagt att du inte har rätt att kommentera på Fragbite? De jag sa är att ingen uppskattar dig överhuvud taget, din existens är onödig.
Lite snevridet av dig att först mena på att han inte ska få posta tråd om sin fragfilm för det var dålig sen försvarar du dina idiotiska kommentarer med "min rätt att kommentera (fritt land!!)" "lika mycket rätt som han att posta"...
För det första har jag inte "alla" emot mig, sedan är jag inte den enda som tycker att filmen var dålig. Vet dessutom efter alla år här på fragbite och andra forum att jag inte är ensam angående min åsikt om trådar som dessa. Du får gärna komma med andra påståenden som inte är sanna.
Anledningen varför jag skrev att jag har lika mycket rätt att kommentera är på grund av din kommentar att jag skulle dra om det inte passade, och att ingen uppskattade mina "dumma argument och kassa attityd", vore en fördel om du kunde minnas vad du själv har skrivit.
Men bra jobbat än så länge, fortsätt att briljera ;)
Hört att 90% utav dem är fuskare.
Annars filmen, meehh, var inget speciellt alls faktiskt. Standard frags, no effects, kass musik etc.
Med tanke på ditt sätt att skriva så är du inte mycket till en "motståndare" när det kommer till att argumentera. Bara kolla dina tidigare kommentarer:
"varför skulle vi ens bry oss om din film om den nu inte är något speciellt? Vad vill du får ut med tråden? "
"Det är väl inget jävla dagis här där man ska visa upp varenda jävla teckning man har gjort för mamma. Ska vi säga "åh vad fin den är, älskling!"? Nej. Filmen suger kuk..."
Min dåliga attityd är endast riktad mot dig, då du inte förtjänar min respekt. :)
Du är den ända som uttrycker dina åsikter på sättet du gör och också därför du har rätt många emot dig. Man kan få tycka att tråden är onödig och att han inte är lika duktig som dig.. det stoppar han fortfarande inte rätten att posta den och den hindrar framför allt INTE dig från att låta bli att kommentera.
:)
Du kan ju börja med att räkna hur många som har kritiserat filmen, när du har gjort det så kan du återkomma. Dessutom bryr jag mig inte ett skit om jag förtjänar din respekt eller inte, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra, ser heller inte hur det på något sätt är relevant, men som sagt, du kommer ju med konstiga saker hela tiden, så jag är inte ett dugg förvånad.
Det positiva var att det var en hel del HS. Så det var kul. :) 10/100!
De andra kritiserar kvalitén på det han lägger upp, inte varför han lägger upp det, vilket du gör. Se skillnaden.
Det borde kanske ringt en klocka när ingen annan fick svar på sina kommentarer när dom tyckte det var dålig fragfilm medans du fick, men tydligen inte.
:)