Tjooooo!
har lirat en del cs:go idag och har stött på 2 stycken buggs
1sta utspelar dig på D2: kör MM och lirar awp som ct och tog 2 st när jag sprang in i B site. dock så fanns det ingen tid till defuse så jag gör en (vad jag trodde) meningslös rush ut mot mörka men när jag är ca 3 "meter" ifrån tunneln så går timern av, bomben exploderar, men jag står kvar??
hade 5 hp kvar när jag stod bara några "meter" från bomben. hela laget ba WTF?!
2dra utspelar sig på mirage: lirade lite casual DM för att träna upp aimet och jag valde att öva lite deagle. springer runt och 1shotar en del (några riktigt snygga ^^) och sen stöter jag på en som spawnar vid trapp. Jag stod ovanför så jag glider ner och sätter 2 klockrena skott i huvudet på honom (notera att han inte var genomskinlig längre). Han, som nu valt maskingeväret, pepprar ned mig på 1 sek men detta hade kanske inte varit så konstigt om det inte vart för att det stod "utdelad skada: 250" (ja jag har på svenska ;ppp)
wtf?! hur kan det ens hända?
diskussion: borde man kontakta valve och informera dem detta? vore ju inte så kul om detta hände i nån esportmatch lixom (tänker då främst på första grejen, vissa har ju slopad _se banorna)
vilka buggar har ni utsatts för?
och för låg ingame sound och ganska dålig kvalle på det