Hej! (Ja, jag är väl medveten om att det finns minst 100 trådar med samma syfte, men har vissa krav på mitt headset som många andra missar.)
Jag vet att alla har olika uppfattningar om vad ett bra gaming-headset ska ha för specifikationer, så dela gärna med er om vad ni själva tycker och SNÄLLA, länka en länk till headset med specifikationer så man slipper googla, för det är jobbigt.
Jag har länge kört med ett studioheadset från AKG som läcker så enormt mycket ljud.. dock är ljudet klockrent och perfekt, men för musik.
Hittade ett gammal f4tality-heaset som hade svingött ljud men gick sönder efter ett tag, + att det såg ut som en fyrkantig låda man sätter på huvudet.
Fick mig sedan ett Siberia V2 som jag var asnöjd med! Har absolut varit bäst ljud hittills , - tills dessa att ALLT bara gick sönder i delar. Micken gick sönder, lilla ljudremotekortet eller vad det är bara gick sönder och även lurarna börjar bli skapligt söndriga. Men har ändå haft det i snart 4 år, så jag är nöjd.
DET JAG ÄR EFTERSÖKER ÄR :
Ett headset av kvalité.
Ett headset som inte är för tungt. (Ja, det ska sitta bra på huvudet.)
Ett headset som stänger ute brus och annat ljud.
Ett headset med inte för mycket jävla petitesser.
Ett headset som ändå har bra ljud för musik.
Ett headset som har en BRA mick, som inte brummar, släpper in brus och stökigt ljud runt omkring.
Kort sagt : ett jävligt stabilt gaming-headset.
Har ni några tips?
Tack!