×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO Matchmaking?

Postat av ethics den 9 Oktober 2013, 22:10
23 kommentarer · 1 254 träffar
Helt sinnessjukt hur kassa Valves servrar är. De senaste 5 games jag spelar (utspridda på en vecka) så har jag och mina polare kommit in på servrar där vi pingar runt 10-20. Men kanske runt 10 ggr på ett game blir 6 stycken kickade, 3 i vårt lag och 3 i andra laget. En av dessa matcher blev jag bannad för jag kunde inte återansluta.

Men idag så fick jag nog, jag och en kompis spelade ett game, jag hade precis gått upp igen till Distinguished Master Guardian, och vi kom in ett game på Dust2. Vi spelade som CT först och hade ledningen med 9-0...

Men sedan hände det igen, 6 stycken blir kickade, och det tar ett tag innan vi kommer in igen, då hade alla i vårt lag blivit kickade men bara 1 i andra laget, så det andra laget hade spelat mot bottar och vunnit så det stod 9-9.

Vi spelade vidare.. men efter en liten stund händer samma sak, och när jag kommer in så står det 14-9?

Det slutar med att det andra laget vinner med 16-13 och jag slog sönder min datormus. (och jag går ner i rank igen) GG

Någon annan som har samma problem? Eller är det bara att paya för ESEA om man vill ha spelbara servrar?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..