Hej!
Efter att pluggat matte i ett par timmar tänkte jag fan va gött att spela en la matchmaking innan man drar till sängs.
Hamnar som ct med en snubbe som heter kHRYSTAL. Först tänkte jag att det var fake osv.
Skriver till han utan att få svar. Sen frågar jag vart han är ifrån så skriver han bara .ru.
Jaha tänkte jag och spelade vidare. När jag speccar han ser han helt ok ut, med bra aim men ändå tänker jag inte är det kHRYSTAL.
Iallafall, vi har en ledning med 15-4 jag topfragar i laget. Inte snorunge kHRYSTAL. Vi har 4vs1 läge och motståndarna har eco.
DÅ HÄNDER DETTA; DEM VOTAR UT MIG. DEM KICKAR MIG SÅ JAG INTE FÅR NÅGON JÄVLA VINST:
Jag går in på dennes profil och ser att den är privat. Så ser jag alla hans tidigare namn och inser att detta var kHRYSTAL med hans random premades.
Riktig omogen snorunge som beter sig på detta vis. Förstörde inte eller något för laget.
Disk: Vad ska valve göra åt att 4 premades kickar en sista rundan??
Ni har valt sämsta spelet också, lvl 3 @ d3? kuul
edit: Jag är inte arg men skapar du en FB tråd om en stream så kan du iaf skapa något som är värt att kolla på. Det är ju inte underhållande för 5 öre. Varken spelet eller ert prat.
Vi kommer spela annat sen, men Vazr ville spela Diablo nu.