1
Mr,Smith
Postat av MackanMedCk den 22 Augusti 2013, 23:19
13 kommentarer · 581 träffar
Tja fragbite.. Satt som vanligt och spelade lite matchmaking så här på kvällen, och då kommer någon plötsligt. Vid nick Mr,Smith. Och sa att jag var dålig för att jag inte kunde skjuta HS med kniv. Jag svarade då att man inte kan få HS med kniv, och han bara fortsatte att skriva att jag var otroligt dålig för att jag inte kunde göra det.
Sedan så addade han mig på steam och skrev "Tjena, hur går det med att skjuta HS med kniv? *giggle*
Är det någon som vet vem denna Mr,Smith är? Han har typ, förföljt mig ingame i flera timmar. Har sett honom på ALLA servrar när jag spelar public. Och han säger alltid oschysta saker... Går det typ att blocka så han inte kan joina mig?
Sedan så addade han mig på steam och skrev "Tjena, hur går det med att skjuta HS med kniv? *giggle*
Är det någon som vet vem denna Mr,Smith är? Han har typ, förföljt mig ingame i flera timmar. Har sett honom på ALLA servrar när jag spelar public. Och han säger alltid oschysta saker... Går det typ att blocka så han inte kan joina mig?