Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Droppa kevlar csgo [förslag]

Postat av zyl0z den 4 Augusti 2013, 22:26
45 kommentarer · 1 272 träffar
Hej,

jag önskar jag en radikal förändring i csgo, man ska kunna droppa kevlar i csgo. Jag eftersträvar denna önskan något enormt för det finns så många fördelar!

här är några av dom tusentals fördelarna

*Inte bara vapen att droppa

Om man ska droppa vapen till någon fattig ingame så kan man ju tydligen bara droppa vapen och om den rike skulle ha pengar kvar så skulle han ju kunna droppa kevlar också!

* Minskar aggressionen i csgo.

Men ärligt talat.. tänk logiskt.. man blir ju ändå lite avundsjuk om den andra spelaren har kevlar och man själv inte har det, då klankar man ner på dom andra, istället för att någon skulle kunna droppa en kevlar så man inte blir aggresiv?

*Spelet blir verkligare

Det kanske inte spelar någon större roll om csgo är verkligt eller inte men att man inte skulle kunna droppa en kevlar gör ju spelet bara patetiskt. Det skulle göra spelet mycket verkligare!

*Mer taktiskt spel och tänkande

Det kommer bli svårare för motståndarna att välja vapen om dom inte vet om någon rik jävel har droppat kevlar till alla. Motståndarna kanske också under alla omständigheter behöver stå på andra possar.

Det var en av dom många fördelarna, tycker ni att det här är en bra idé, finns det några nackdelar? kom gärna med fler fördelar! kan skriva in dom i tråden då.

skrev detta väldigt snabbt så bjuder på särskrivningar!
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..