1
CS - spelar dåligt fast jag är bra
Postat av freddaN__ den 3 Augusti 2013, 04:00
20 kommentarer · 8 330 träffar
hej, jag har lite problem när jag spelar CS:GO just nu och det är det att jag spelar så jävla dåligt, vet inte varför men efter igår så har jag börjat spela skit dåligt fast jag har spelat mycket och aldrig har spelat så här dåligt innan.
är legendary eagle master i matchmaknig så säg inte att ja suger!!
någon som vet hur jag övervinner mina problem och börjar spela bättre igen? jag förlorar hela tiden nu, jag lowfragar, jag kan inte döda som jag brukade och allting känns bara helt konstigt fast jag kommer med en positiv attityd och tror på mig själv.
spelar kanske 3timmar csdm om dagen och försöker verkligen spela bra men det går bara inte... någon som vet hur jag övervinner mina problem?
mvh fredrik.
är legendary eagle master i matchmaknig så säg inte att ja suger!!
någon som vet hur jag övervinner mina problem och börjar spela bättre igen? jag förlorar hela tiden nu, jag lowfragar, jag kan inte döda som jag brukade och allting känns bara helt konstigt fast jag kommer med en positiv attityd och tror på mig själv.
spelar kanske 3timmar csdm om dagen och försöker verkligen spela bra men det går bara inte... någon som vet hur jag övervinner mina problem?
mvh fredrik.