Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fnatic - Svenskt på G?

Postat av OriginalTarzan den 12 Juli 2013, 11:49
264 kommentarer · 2 456 träffar
Tjoo!

Nu har Friis, MODDII och Xyp9x lämnat fnatic. Friis och Xyp9x har gått till Copenhagen Wolves och MODDII till Epsilon.

Friis har även i ett blogginlägg bekräftat att han lämnar fnatic och tackar för tiden han fick där. Ni kan läsa det här: http://www.fnatic.com/content/ 95625/Friis :

Där skriver han även att han hoppas att fnatic hittar en lina som kan uppfylla kraven och ta sig till den absoluta toppen. Det måste väl naturligtvis betyda att man är på jakt efter ett nytt lag, förhoppningsvis ett svenskt sådant. Jag är ingen rasist haha, bara det att jag tycker att fnatic ska vara svenskt.. Som det var för några år sedan.

Jag vet inte om hela laget kickas, trace och karrigan har inte sagt något angående en flytt, inte vad jag har hört i alla fall. Men det borde vara så, då framgångarna har uteblivit.

Om ni skulle få välja den nya linan, vilka skulle den då bestå av? Ni kan ta spelare från 1.6 och andra svenska GO-lag men ta inte spelare från NiP, vore kul att se om en ny lina kan matcha deras. Själv skulle jag välja: Delpan, Xelos, kHRYSTAL, MODDII och zneel.

Med denna lineup får man en bredd av olika spelartyper, valde mellan Schneider och jw från Epsilon. Valet föll på Schneider eftersom att jw är "main-awp" och på den platsen har vi Delpan som jag anser är snäppet vassare. kHRYSTAL har jag faktiskt inte hört mycket av på ett år, men om han skulle göra en comeback och lira GO tror jag att det skulle gå sjukt bra! MODDII och zneel, MODDII lämnade nyss fnatic, tråkigt. Men kanske att det blir en snabbvisit i Epsilon och att han kommer tillbaka så fort fnatic tar in en ny lina. Zneel lirade ju i Absolute Legends GO-lag för några månader sedan och spelade faktiskt riktigt bra!

Nu till er, om det blir så att fnatic tar in en svensk lina igen, vilka tycker ni att dom bör plocka in isåfall?

EDIT: Jag ändrar i min lina, glömde Xelos när jag skrev.
In: Xelos
Ut: Schneider

264 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 264 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..