Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO Spelare för seriöst spel!

Postat av Sopanen den 15 Juni 2013, 20:17
40 kommentarer · 527 träffar
Tjaaa Fragbite, det var ett tag sedan sist! Det är nämligen så att jag och två utav mina polare har börjat spela CS igen, efter drygt 3-4 år utav inaktivitet.

Vi har kört en del Competitive Games har kommit upp till Distinguished Master Guardin och är fortfarande på väg uppåt!

Problemet är då att vi tycker att det är väldigt frustrerande och tråkigt att inte ha fler trevligt, coolt och duktigt folk att spela med. Det vi söker är då alltså ett par grabbar eller tjejer som har en skön attityd till gaming, inte klagar om det går kasst och kan hålla ett bra humör även när det går dåligt. Som är kommunikativa, socialt kompetenta, trevliga och som älskar CS:GO men samtidigt inte behöver sina gaming skills för att skryta med eller bygga upp ett ego med. Jag anser att vara bekväm med folket man spelar med och inte känna att man har något att bevisa är A och O för bra gameplay.

Vi är inte de personerna som jämför oss med varandra, utan hjälps åt och uppmuntrar varandra för att det ska gå så bra som möjligt för alla.

Om du tror att du är/känner någon som skulle passa in att spela med oss så skulle det kunna vara roligt att prata med er. Hoppas också att Redaktionen och Moderatorna är tillräckligt vänliga för att inte ta bort den här tråden, så att vi och ni andra kan hitta folk att spela med.

Vad är det bästa sättet att hitta trevligt folk i allmänhet att gamea med anser ni? (Förutom Fragbite, såklart!)

Simma lugnt, Fragbite!
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..