Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs go lagg

Postat av skajz den 8 April 2013, 21:59
3 kommentarer · 1 022 träffar
Hej fragbite. Jag har oerhörda fps drops på cs go. Det är så att jag ligger på runt 150 fps och sen helt plötsligt droppar det ner till 30-40. Det spelar ingen roll vad jag gör kan stå still och titta in i en vägg helt själv på en server och ändå så droppar det ner. Det är precis som om något söker igenom datorn eller något liknande då det kommer i perioder. Men när jag kollar processer och allt sånt så hittar jag inget. Jag har provat att virussöka med två olika virusprogram och har inte hittat något virus eller så. Jag har uppdaterat drivrutiner till grafikkortet och jag har satt alla settings på lägsta. Jag har provat att höja prioriteten till high. Har provat allt jag kan tänka mig ändå så kvartstår detta problem. Så jag undrar är det någon här på fragbite som har en lösning?

Datorn : 16GB RAM, GeForce 560ti, AMD phenom II X6 1100T 3,3 GHZ och den är lite mer än ett år gammal.
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..