1
Gruvan.net CSGO ban FJANTIGT
Postat av weabo_boi den 17 Mars 2013, 15:13
5 kommentarer · 2 065 träffar
Tjenare vissa kanse inte kört på Gruvan men undrar om ni tycker detta resonemang kring min bann duger för en ganska seriöst server.
det var mapen de_nuketown och ni som kört nuketown på blackops vet att på höger sida är det som en "lången" och där la nån en smoke och jag dutta lite random igenom smoken som man brukar men fick inte ens en frag efter det dödar jag två stycken sen blir jag kickad och bannad
detta får jag som svar av admin:
Du blev bannad för fusk.
Tyckte du kolla på spelare genom smoke, de ihop med ditt namn och
steambild ledde till en ban.
Han bannade alltså mig för att han "tyckte" att jag kollade på spelare genom smoke och att jag tydligen hade fel NAMN och fel BILD, står inte i deras regler nån stans vad fan man får ha för bild och namn
jag nickade
det var mapen de_nuketown och ni som kört nuketown på blackops vet att på höger sida är det som en "lången" och där la nån en smoke och jag dutta lite random igenom smoken som man brukar men fick inte ens en frag efter det dödar jag två stycken sen blir jag kickad och bannad
detta får jag som svar av admin:
Du blev bannad för fusk.
Tyckte du kolla på spelare genom smoke, de ihop med ditt namn och
steambild ledde till en ban.
Han bannade alltså mig för att han "tyckte" att jag kollade på spelare genom smoke och att jag tydligen hade fel NAMN och fel BILD, står inte i deras regler nån stans vad fan man får ha för bild och namn
jag nickade