Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musen

Postat av Nuce den 20 Februari 2013, 17:42
2 kommentarer · 269 träffar
Tjenare där ute :)

Jag har ett enormt problem som verkligen måste lösas för att jag ska kunna spela CS:GO.

Problemet:

När jag kör CS:GO fungerar allt mycket bra eftersom jag numera har en bra dator. Det är dock ETT stort problem som återstår.

När jag t ex ska "undvika" en flash som kastat och drar musen längst ner till vänstra hörnet på musmattan (så att jag tittar snett ner i backen tex) så hänger sig musen, eller den fastnar snarare och stå helt stilla när jag ska dra tillbaka den uppåt igen i normal position? Den går upp en bit, sen låser den sig och då måste jag dra igen för att få upp den.

Det är som att den DÖR och sen lever igen. Förstår ni problemet?

Går detta att fixa?

Om det är till någon hjälp så har jag:

windows 7 64-bitar
Razer deathadder 3,5g (3500 dpi ingame, låg sens typ 0,11.. körde förut med 450 dpi och 2,35 i sens med samma problem..)

Någon som vet hur jag fixar problemet?

Jag har senaste drivers till musen och allt (synapse 2.0 har även haft samma problem innan med 3.05 driver för DA..)
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..