1
GO laggar stöll
Postat av zlakke den 12 Februari 2013, 17:27
12 kommentarer · 584 träffar
Tja grappar, köpte GO idag och skulle testa lite inställningar osv. När jag kom in i spelet så märkte jag att det laggade något så in i helvete. Vet inte exakt fps, men skulle gissa på 10-20.
Hade kört in -console -noforcemparms -noforcemspd -noforcemaccel -freq 75-dxlevel 85 -32bpp -noaafonts -novid i Launch Options och det slutade inte att lagga när jag sänkte grafiken i spelet så jag tänkte att det måste vara -freq 75 som gjorde att det laggade, så jag tog bort det men det laggar fortfarande.
Har ett halvdant grafikkort, inte det bästa men inte det sämsta heller, AMD Radeon HD 6950 och kan lira de flesta spel med höga inställningar utan lagg.
Så jag undrar helt enkelt vad felet är om någon vet?
Gullungar, ha det underbart och lev väl
Hade kört in -console -noforcemparms -noforcemspd -noforcemaccel -freq 75-dxlevel 85 -32bpp -noaafonts -novid i Launch Options och det slutade inte att lagga när jag sänkte grafiken i spelet så jag tänkte att det måste vara -freq 75 som gjorde att det laggade, så jag tog bort det men det laggar fortfarande.
Har ett halvdant grafikkort, inte det bästa men inte det sämsta heller, AMD Radeon HD 6950 och kan lira de flesta spel med höga inställningar utan lagg.
Så jag undrar helt enkelt vad felet är om någon vet?
Gullungar, ha det underbart och lev väl