1
Ännu en med FPS problem
Postat av z1nL den 31 Januari 2013, 00:09
5 kommentarer · 139 träffar
Tjena min FPS ligger på 80-110 när ja lirar csgo, mina INGAME settings är 1024x768 sen allt på LOW, Datan är ett nyinköp och jag är väl medveten om att de inte är en grym burk men jag vill endå kunna spela CSGO åtminstonde.När jag kör 800x600 ingame är den hel clean ingen fps drop då och då.men har fått för mig att det innebär mycket nackdelar med så low settings.
Jag har alla grafikbaserade settings i NVIDIA av eller låg, jag har inte riktigt lärt mig det där med rates en om de skulle vara nått där, uppskattar tips isåfall.
nu är jag helt okunnig vad ni behöver veta om mina specs men här kommer de ja tror har betydelse:
Win 8 64bit
8GB RAM
NVIDIA GeForce GT 620
Intel Core i5 3.10GHz
Är det nått jag borde köpa nytt? är det över 2k får det ta sig.. tycker inte ja ska behöva lägga ner så mkt för lite mer fps.
Vågade inte ge mig in på BIOS medmera men är ganska säker att min data är som den ska med drivers medmera.
särskrivningar bjuder jag på, och jag uppskattar all hjälp
Mvh
z1nL
Jag har alla grafikbaserade settings i NVIDIA av eller låg, jag har inte riktigt lärt mig det där med rates en om de skulle vara nått där, uppskattar tips isåfall.
nu är jag helt okunnig vad ni behöver veta om mina specs men här kommer de ja tror har betydelse:
Win 8 64bit
8GB RAM
NVIDIA GeForce GT 620
Intel Core i5 3.10GHz
Är det nått jag borde köpa nytt? är det över 2k får det ta sig.. tycker inte ja ska behöva lägga ner så mkt för lite mer fps.
Vågade inte ge mig in på BIOS medmera men är ganska säker att min data är som den ska med drivers medmera.
särskrivningar bjuder jag på, och jag uppskattar all hjälp
Mvh
z1nL