Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg med nya skärmar

Postat av OnceFallen den 15 December 2012, 10:08
4 kommentarer · 486 träffar
Tjena!

Det är ju jul och allt nu så jag tänkte att köpa 2 nya skärmar till min dator, eftersom jag har spelat på en 4 gammal samsung skärm med 3000:1, så jag tänkte byta upp mig till 2 st av denna sorten : http://www.netonnet.se/art/dat or/bildskarm/monitor-23-till-2 4-tum/benq-gw2450hm/174219.302 0 /

Glad som jag va med 2 nya skärmar kopplar jag genast in dem, men sen gick det bara utför! Jag testar så klart logga in på de 2 spelen jag spelar (csgo och HoN) och ser en uplössning som e fantastisk. men när jag väl kommer in i ett game kan jag ej spela för ligger på runt 15 fps. JAG är ingen som kan mycket om datorer men jag menar väl om jag har spelat på max inställningar innan ska väl inte nya skärmar göra så man laggar? det e ju fortfarande samma dator? måste jag sänka typ till 1600x1000 elr va det nu är, i nvidia elr hur ska jag göra? som sagt kan inte så mycket om datorer, men man vill ju ändå kunna spela utan att man blir dödad av Easy bottar..
Snälla hjälp mig !

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..