Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

csgo lagg

Postat av ThE_GuRk den 8 December 2012, 15:26
5 kommentarer · 462 träffar
tjena!

Jag har haft problem med lagg i csgo sen igår, spelet fungerade felfritt för några dagar sedan och jag har inte ändrat några spelinställningar eller drivrutiner sen dess. Något som kanske kan vara orsaken till problemet är att jag transporterade datorn liggandes i bagageutrymmet en kortare sträcka, något i datorn kanske gick sönder?

Problemet är ganska svårt att beskriva men det känns som att jag spelar med runt 10 FPS trots att jag aldrig droppar under 150 FPS på net_graph mätarn. Pingen är inte heller problemet då jag aldrig ligger över 20ms. Har även trippelkollat så att alla rates är som dom ska så där lär problemet inte ligga.

Saker som jag gjort utan resultat: testat annan config (även orginal), omistallerat steam, kollat efter senare grafikdrivrutiner, satt hög prioritet på csgo.exe, startat spelet som administratör, stängt ner alla onödiga program i bakrunden osv.

Så det vore grymt om någon har något tips eller lösning på hur jag får mitt spel att fungera som normalt igen!
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..