1
Hjälp med CS:GO config
Postat av excsm den 24 November 2012, 22:22
0 kommentarer · 420 träffar
Hej tänkte gå rakt på sak.
Jag har stora problem med att få CS:GO att flyta på bra. Jag vet inte riktigt vad för inställningar jag ska ha såsom rate, cl_updaterate osv. Jag har testat lite olika men får inget att fungera stabilt. Jag vet det beror på vad man har för CPU och grafikkort osv. Så det kanske inte just finns en speciell config åt alla.
HE/flash/smoke laggar i luften. Medspelare och motspelare laggar. När jag skiftar vapen så kan ta en någon sekund för vapnet att komma upp.
Några av mina komponenter:
Windows 7 Pro 64 bit
Intel Core i7 3930K 3.2GHz
ASUS GeForce GTX 670 4096MB DirectCUII
Corsair 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz DOMINATOR PLATINUM
Samsung SSD 830-Series 256GB
MSI Big Bang Xpower2 Moderkort
Skulle vara tacksam om man kunde få lite tips på vad för settings/config man ska ha.
Tacksam för all hjälp.
Jag har stora problem med att få CS:GO att flyta på bra. Jag vet inte riktigt vad för inställningar jag ska ha såsom rate, cl_updaterate osv. Jag har testat lite olika men får inget att fungera stabilt. Jag vet det beror på vad man har för CPU och grafikkort osv. Så det kanske inte just finns en speciell config åt alla.
HE/flash/smoke laggar i luften. Medspelare och motspelare laggar. När jag skiftar vapen så kan ta en någon sekund för vapnet att komma upp.
Några av mina komponenter:
Windows 7 Pro 64 bit
Intel Core i7 3930K 3.2GHz
ASUS GeForce GTX 670 4096MB DirectCUII
Corsair 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz DOMINATOR PLATINUM
Samsung SSD 830-Series 256GB
MSI Big Bang Xpower2 Moderkort
Skulle vara tacksam om man kunde få lite tips på vad för settings/config man ska ha.
Tacksam för all hjälp.