Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Så snyggt var det väl inte? Jag fattar inte, haha! Men det är ju tjusningen med CS:GO, hade han gjort samma ska i 1.6 så hade de varit grymt, men arkadspelet GO, nja.
#6 han är 1on5 i en runda som hans lag måste ha för att hålla sig kvar i matchen? klart som fan det är snyggt! riktigt sjukt! med tanke på situationen och pressen han har på sig! duktig waver <3
#6 GO kräver att du betydligt bättre aim, reflexer och observationsförmåga än 1.6. Det har mindre och mycket bättre hitboxar, snabbare rörelser och de extra detaljerna kräver att du har mer fokus.
Spela 100 tim GO i rad sedan hoppar du in på en 1.6 server och du kommer märka att allt du behöver göra i 1.6 är att spreja i fiendens riktning för att få ett random hs 90% av gångerna.
#12 Jag älskar CS:GO, men bättre hitboxar? Har du spelat spelet? Du vet att du kan "lämna kvar/tappa" din hitbox när du rör dig. Har blivit bättre med tiden, men "bra hitboxar", long way to go.
1on5 givetvis otroligt snyggt, men jävlar vad fult det ser ut. Rent fragmässigt var det ju fruktansvärt med tanke på hur fult cs:go faktiskt är men jaa, grattis till klippEt
Snyggt, men jävla klappträ som inte byter till Waver direkt där när dem märker att det endast är han kvar i hiGhrollers, fan ska dom då fortsätta kolla på BuggIT för.
Får lov att erkänna att det var en riktigt fin runda av vevarn.
Fick gåshud samt att jag kände att CS:GO var faktiskt ett helt okej spel även fast jag haft mina fördommar och åsikter innan.
Helt ärligt tycker jag att 1.6 är lättare än CSGO. Har iofs, spelat 1.6 sen 03 och GO sen i augusti i år. Så det kanske förklarar en del. Eller nej, det gör det fan inte för jag håller med #12. Ah, okej. boxarna är lite sämre än så länge än 1.6 boxarna.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Riktigt snyggt.
Heatons skrik <3
ont; snyggt thu :D
Nähe, varför var det inte snyggt?
Spela 100 tim GO i rad sedan hoppar du in på en 1.6 server och du kommer märka att allt du behöver göra i 1.6 är att spreja i fiendens riktning för att få ett random hs 90% av gångerna.
Gulligt skriver du.
Visst CS:GO är inte helt handikappat men du kan inte jämföra svårighetsgrad med 1.6.
Missade den tyvärr
isf vart?
Jävligt snyggt imo.
#33 Spray n pray! :p
Fick gåshud samt att jag kände att CS:GO var faktiskt ett helt okej spel även fast jag haft mina fördommar och åsikter innan.
OnT: nice! :)