Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ser riktigt bra ut imo, tycker dock att det kunde vara cleanare på vissa ställen, dörren vid Stora sand på infan exempelvis. Skulle hellre se en clean vägg.
Tycker mapsen är tråkiga, det ska inte vara som 1.6 utan det ska vara något nytt! Tycker de som finns atm är bättre för competative & public, men detta är ett bra initiativ då det skapas konkurrens = bättre banor till slut :)
Håller med alla andra kommentarer om att graveyard borde vara öppen på infan.
Men d2 ser fin ut, dock vill jag ha lite nya maps ist för att alla gamla ska spelas. Det är ju ett nytt spel då kan de la anstränga sig lite med att göra nya banor.
Kanske börja med aztec igen eller något :D:D:D:D
#3 #3 #3! Efter att ha lirat över 50 PCWs på samtliga maps så kan jag tyvärr säga att lika mycket bra som försvann med dom nya mapsen så balanseras det ut med nya bättre saker t.ex lilla gången i CT spawn på infan gör att rotationerna blir mycket mer balanserade.
Vill ha nytt gameplay, sitta och tänka ut nya pos/taktiker precis som man gjorde i 1.6 för X antal år sedan, vill inte spela på rutin utan vill ha något nytt. Nya maps designade med 1.6 stilen som baktanke skulle vara hemskt omtyckt.
Sjukt bra ändringar. Hata graveyarden. Men vill ha balkongen längre så man inte kan hoppa ner bakåt.
Tycker alla 1.6 maps borde fixas innan man lägger fokus på nya.
Nu är det bara allt med hitboxen, rekylen osv kvar... xD
Dust2cs1.6style: Skaparen har tagit bort genvägen(hopplådan i mittport) till Catwalk, ganska dåligt. Varför? Därför att det resulterar i att det blir ett mer "nerslowat" spel DÄRFÖR ATT du måste springa upp i Slopen, hoppa upp på kanten och därefter köra Catwalk. Det blir roligare att se/spela om det går fort med en massa snabba fakes och äga motståndet totalt/bli ägd själv.
Det som borde förrändras: De 2 bilarna som står dracula ska bort, antingen lådor som på 1.6 eller ingenting. Bilen utanför långhus fetbort! Bilen vid korvkiosk bort, REAL 1.6 style vore bättre. Ställningen i TS bara i vägen, varför göra en ställning som du inte kan hoppa upp på?? Ställningarna vid mitten ska bort(ställningen vid hål kan vara kvar, du kan åtminstone hoppa upp på den.
Inferno: Som de andra säger så borde Graveyard vara kvar! B site borde vara exakt likadan som det är nu (dvs de_dust2_se), sätt dit en låda istället för bilen på banan. bilen ovanför T-slope kan vara kvar.
EDIT:
Rättade texten och har kommit med lite argument.
EDIT2:
Nu efter att ha tänkt till lite extra så tycker jag att Graveyard ska bort.
Argument: Blir för många vinklar att kolla av, vilket KAN resultera i att det blir mer camping och ett mer "nerslowat" spel.
De gamla kartorna tycker jag bör vara likadana, åtminstone på ett ungefär.
Men sen vill man förstås ha något nytt. Men det ska inte vara några nya lådor eller bilar på de gamla kartorna, det ska vara HELT nya kartor. Fattar inte hur dålig fantasi folket på Valve har..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
Som #4 med, skulle vilja se att man kan gå under tågen.
Skrivet med min Android-mobil
Men d2 ser fin ut, dock vill jag ha lite nya maps ist för att alla gamla ska spelas. Det är ju ett nytt spel då kan de la anstränga sig lite med att göra nya banor.
Kanske börja med aztec igen eller något :D:D:D:D
Vill ha nytt gameplay, sitta och tänka ut nya pos/taktiker precis som man gjorde i 1.6 för X antal år sedan, vill inte spela på rutin utan vill ha något nytt. Nya maps designade med 1.6 stilen som baktanke skulle vara hemskt omtyckt.
Låt GO vara GO och sluta försök få det som ett spel som tappat allt sponsor/spelar-intresse!
Skrivet med min iPhone
Tycker alla 1.6 maps borde fixas innan man lägger fokus på nya.
Nu är det bara allt med hitboxen, rekylen osv kvar... xD
Jävla byggatällningar och bilar..
Kommer man i ett senare tillfälle att kunna lira på dessa nya banor som du gjort?
http://j0rpi.evoco.nu /
Skrivet med min iPhone
Dust2cs1.6style: Skaparen har tagit bort genvägen(hopplådan i mittport) till Catwalk, ganska dåligt. Varför? Därför att det resulterar i att det blir ett mer "nerslowat" spel DÄRFÖR ATT du måste springa upp i Slopen, hoppa upp på kanten och därefter köra Catwalk. Det blir roligare att se/spela om det går fort med en massa snabba fakes och äga motståndet totalt/bli ägd själv.
Det som borde förrändras: De 2 bilarna som står dracula ska bort, antingen lådor som på 1.6 eller ingenting. Bilen utanför långhus fetbort! Bilen vid korvkiosk bort, REAL 1.6 style vore bättre. Ställningen i TS bara i vägen, varför göra en ställning som du inte kan hoppa upp på?? Ställningarna vid mitten ska bort(ställningen vid hål kan vara kvar, du kan åtminstone hoppa upp på den.
Inferno: Som de andra säger så borde Graveyard vara kvar! B site borde vara exakt likadan som det är nu (dvs de_dust2_se), sätt dit en låda istället för bilen på banan. bilen ovanför T-slope kan vara kvar.
EDIT:
Rättade texten och har kommit med lite argument.
EDIT2:
Nu efter att ha tänkt till lite extra så tycker jag att Graveyard ska bort.
Argument: Blir för många vinklar att kolla av, vilket KAN resultera i att det blir mer camping och ett mer "nerslowat" spel.
Mvh. Den vilda kamelen
Varför gör dom inte banorna så här från början för? Skulle uppskattas så mycket mer! Det ser ut som d2 t.ex och inte nått helt annat.
-Kan du länka kartorna var för sig på t.ex. Gamebanana? (eller på annat ställe de är upplagda)
Länkat och klart, får se när dom dyker upp! :D
och förövrigt så ere inte jag som gjort dom, fick den uppfattningen av nån i tråden som trodde de.
ja de här mapsen e fan så mkt bättre för competetive!
Men sen vill man förstås ha något nytt. Men det ska inte vara några nya lådor eller bilar på de gamla kartorna, det ska vara HELT nya kartor. Fattar inte hur dålig fantasi folket på Valve har..