Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev kickad av två otrevliga[Förbannad]

Postat av DR.HOUSE den 6 September 2012, 17:14
17 kommentarer · 294 träffar
Hej!

Oh vad arg jag är just nu! Jag har inte spelat CS sedan 1.5 men bestämde mig för att införskaffa det mytomspunna CS:GO (Global Offensive). Sagt och gjort.

Jag har nött i flera timmar men idag hände det jävligaste.

Jag sitter och kör lite Scout på Dust eller vad den nu heter! Allting går finfint och jag har ungefär 8-7 i stats! Observera att jag är nybörjare.

Hursomhelst när nästa bana har laddats så får jag en s.k VOTEKICK emot mig och min kamrat röstar givetvis NEJ men två andra puckon röstar JA. Detta betyder att jag blir utkickad!! Jag var faktiskt först in på servern och körde med bottar innan någon annan kom. Är detta rättvist?

Jag tycker inte att jag har gjort något fel i det hela och jag undrar nu om ni på Fragbite brukar bli orättvist behandlade i CS:GO? Är det folk som bara är ute för att förstöra som håller på såhär? Jag tror att han som försökte jävlas nickade något med "Kriminell" eller dylikt...Moget.

OBS: Försökte ansluta till servern igen men var tydligen bannad -.-
OBS2: De skrev jättetaskiga saker i chatten också medan spelet pågick.
Jag nickar "d00mlord.haXXor.sweSUB.Nosoun d" Men då bytte de ut d00mlord mot d00mtard...:(

Är folk mer jävliga nu än förr?

36 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..